Spring naar inhoud

Klachtenregeling

Niet tevreden? Laat het mij weten!

Hoewel ik mijn uiterste best  doe om binnen de mogelijkheden de beste zorg te leveren, kan het zijn dat dingen verkeerd lopen of dat je andere verwachtingen hebt  waardoor er een gevoel van ontevredenheid ontstaat. Aarzel niet om dit met mij te bespreken. Je kunt dit ook aangeven via de mail. Misverstanden kunnen worden opgehelderd, fouten kunnen worden hersteld. Daardoor voel jij je beter geholpen en ik kan daarvan leren.

Komen wij er samen niet uit dan kun je via de beroepsvereniging MBOG (Maatschappij ter bevordering van de Orthomoleculaire Geneeskunde) een onafhankelijke klachtenfunctionaris inschakelen. Hier word je dan verder geholpen met jouw klacht. Klik op de link Klachtenafhandeling via de MBOG voor de nodige informatie. Telefonisch is de MBOG bereikbaar via 030-8891815.

Voor meer informatie over de MBOG: klik hier

Informatie over de KAB (Koepel Alternatieve Behandelwijzen): klik hier